Як повернути товар, який не підійшов?
Ви можете обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання.
Поверненню підлягає товар належної якості у якого збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики та етикетки.
Не підлягає обміну та поверненню: перо-пухові вироби; парфуми; рукавички; білизна натільна; панчішно-шкарпеткові вироби.
Для повернення потрібно:
- Заповнити ЗАЯВУ НА ПОВЕРНЕННЯ, яка надійде Вам разом з замовленням:
- Впишіть Ваші дані
- Відмітьте, який саме товар ви хочете повернути
- Обов’язково вкажіть відповідний код причини повернення
- Запакуйте товар та заяву на повернення.
- Відправте товар за адресою та тією самою службою доставлення. Дані особи отримувача, номер поштового відділення вказано в Заяві на повернення.
Вартість доставляння сплачує покупець.
Повідомте нам номер ТТН відправлення.
Кошти за товар повертаються на Вашу банківську картку в період до 3-х банківських днів.
Шляхом підписання та відправлення Заяви на повернення ви підтверджуєте правдивість та правильність наданих Вами даних для повернення коштів.
Продавець не несе відповідальність за неможливість або неправильність перерахування коштів у зв’язку з некоректно вказаними даними покупця.
Не підійшов розмір?
Зв’яжіться з менеджером для консультації з підбору розміру та погодьте умови заміни товару.