Як повернути товар, який не підійшов?

Ви можете обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання.
Поверненню підлягає товар належної якості у якого збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики та етикетки.
Не підлягає обміну та поверненню: перо-пухові вироби; парфуми; рукавички; білизна натільна; панчішно-шкарпеткові вироби.

Для повернення потрібно:

  1.  Заповнити ЗАЯВУ НА ПОВЕРНЕННЯ, яка надійде Вам разом з замовленням:
  • Впишіть Ваші дані 
  • Відмітьте, який саме товар ви хочете повернути
  • Обов’язково вкажіть відповідний код причини повернення
  1.  Запакуйте товар та заяву на повернення. 
  2.  Відправте товар за адресою та тією самою службою доставлення. Дані особи отримувача, номер поштового відділення вказано в Заяві на повернення.

Вартість доставляння сплачує покупець.

Повідомте нам номер ТТН відправлення.

Кошти за товар повертаються на Вашу банківську картку в період до 3-х банківських днів.  
Шляхом підписання та відправлення Заяви на повернення ви підтверджуєте правдивість та правильність наданих Вами даних для повернення коштів. 
Продавець не несе відповідальність за неможливість або неправильність перерахування коштів у зв’язку з некоректно вказаними даними покупця.

Не підійшов розмір?
Зв’яжіться з менеджером для консультації з підбору розміру та  погодьте умови заміни товару.