МАРКА

Сила Європи полягає в унікальності різних культур. Це призводить до появи захоплюючих і прогресивних нових ідей, які продовжують надихати bugatti. Для bugatti Європа - це велика сім'я, повна різних персонажів. Бренд гордий бути частиною цієї родини.

МИ

ЄВРОПА

Європа означає культурне і творче розмаїття. Лондон, Париж, Мілан - три з найважливіших світових столиць моди тут як вдома. Бренд bugatti також бере свій початок в Європі і черпає натхнення в своєму багатстві. Це відображено в символі бренду bugatti. Листя філігранного лаврового вінка навколо «bugatti b» представляють країну на континенті.

 

 

ЦІННОСТІ

Різноманітність, інновації, традиції, дух часу, життєрадісність і інтернаціональність - ось фундамент успіху бренду bugati з 1978 року. Всі цінності, які також формують менталітет і обличчя Європи. Той, хто, як і ми, більше 30 років добивався великих цілей, для кого інтернаціональність стала звичайною справою, хто щасливий спільно запускати інновації і має різноманітність в асортименті, хто живе сучасністю і формує дух часу, пов'язує з Європою не тільки свої цінності. . Це Європа. bugatti і Європа - успішне і нероздільне співтовариство. І це саме те, що ми документуємо в нашому новому заяві: bugatti. Ми Європа.